Saturday, May 6, 2017

WORKSHOPS... Yes!

I started giving workshops at home (I've been doing workshops elsewhere)... as they are given in Holland I will switch to Dutch now. 
You are most welcome to come join of course! 


JA... ik ben begonnen met thuis workshops geven; 
iets wat ik al heel lang op mijn lijstje had staan maar dat er tot nu toe gewoon niet van gekomen is.


Gistermiddag de eerste echte workshop thuis gegeven ... (als je vorige week niet meetelt, Willy de Bruyne 😉 )... en wat was het gezellig!  

Ik heb zelf dít boekje gemaakt; en om even bij het onderwerp workshops te blijven, eerst,
laat ik aan het eind van dit bericht nog een impressie zien van gistermiddag, o.a ook wat de workshop deelneemsters hebben gemaakt.  


 De workshops staan onder het kopje WORKSHOPS bovenin op mijn blog. Of je kunt het vinden op : Kom spelen met papier kleur en stempels!


In principe biedt ik iedere Vrijdag en/of Zaterdag een workshop aan.

Dusss.. heb je zin, mail me wanneer je kunt en welke van de nu 2 beschikbare workshops je zou willen doen.
Over 2 week (19 Mei) komt de WS0001 LAYERS workshop aan bod,
en de week daarop (25 of 26 Mei) wil ik weer een WS0002 Kraft Book workshop aanbieden.

Meld je aan zou ik zeggen...leuk!  
Wil je mijn aanbod aan workshops blijven volgen, schrijf je dan in per e-mail in de zijbalk op bovengenoemde link. 

Van jullie wil ik ook graag weten wat je graag zou willen leren van me... en dan maak ik daar evt een workshop van. Laat maar horen. 


****

en dan ...

GENIET MEE!




MOOI he! 



2 comments:

  1. Wauw, het ziet er prachtig uit, en heel gezellig ! Helaas zit ik nog midden in de werken.... Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  2. Prachtig Ellie. Goeie leerlingen en juf natuurlijk. :0)

    ReplyDelete

Een berichtje achterlaten maakt me blij, dankjewel!

Leaving a comment makes me happy, thanks!